Isabelle

Jocke har ju börjat jobba efter några månaders pappaledigt, den här veckan i Stockholm.
Madeleine går ju i skolan på tisdagar, så stumpan ska vara med mig då.
Igår var Madeleine och pluggade hos sin kompis Emma och Isabelle var hos mig.
Det blev så sent innan Madeleine pluggat färdigt så vi beslutade att de skulle sova här igår

Efter en intensiv dag full med bus med den lilla gullungen när hon kört slut på sin "gamla" mormor
Så trodde jag i min enfald att hon skulle somna tidigt.
Men ack vad jag bedrog mig.
Den var närmare 23.30 innan hon somnade.
Nästa måndag blir det jag som sover i Skogsbo, för den lilla tjejen tyckar att
BORTA BRA MEN HEMMA BÄST.
Det är helt underbart att få spendera tid med henne och all den kärlek man får tillbaka.
Men jag kan inte förstå dem som skaffar barn när de blir gamla, det blir ju synd om både barnen och dem själva.
Nej barn ska man skaffa när man är ung själv och full med energi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0