Julafton 2011

Vi firade Jul hos Malin det här året.
Ingen Tomte fick vi tag i, vi frågade alla vi känner.
Lite tråkigt för Isabelle, det var ju hennes första Jul.
Det var ingen släkting heller som ville offra 30 min och vara tomte.
Vi kunde ju inte välja någon i familjen för då hade ju Amanda känt igen personen.
Tycker hon kan få tro på tomten så länge det går.
Men vi sa till Amanda att han har många tusen barn att åka till.
Så han hinner inte till alla. Han kom med paketen på natten när du sov.
Det "köpte" hon
Men jag lovade henne att vi skulle åka till Tomteland så hon i alla fall fick träffa honom.
Amanda i väntan på att tiden ska gå så hon får öppna sina paket.
Men vi var sena och Amandas blus skulle strykas
Isabelle undrar vad som är därinne


Kommentarer
Hemimamma

Jag var dit för många år sedan med mina stora barn och det var verkligen värt sina pengar. Det var fantastiskt där... De har öppet på vintern kring Jul och på sommaren...



Hemikram

2011-12-31 @ 00:08:13
URL: http://hemimammashetsiga.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0