Mina nästa mål

Nissan micra vill jag ha. Planerar att köpa en sån i April.
Men inte nyare än 1989.
Det får inte vara centrallås eller elhissar.
Vill inte ha en "elbil" det ska vara vevar till fönstren och gamla hederliga sättet att låsa den.
Visst det är väldigt bekvämt med el, så länge det fungerar.
När det inte gör det får du vara glad om du tar dig in i bilen
Dessutom tycker jag att de flesta nyare bilar är fula. Ser ut som olika stora runda skalbaggar.
Nej, jag vill ha en bil som fortfarande ser ut som en bil och som inte kostar en förmögenhet att fixa.
Därefter blir det
2 st av dessa stolar, får tyvärr inte plats med 4.
Sen ska jag även ha det bordet.


Kommentarer
Maria

Du och din nissan micra. ;-)



Snygga balkongmöbler!!

2012-02-23 @ 12:26:17
URL: http://energy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0