Godispremiär för Isabelle

Idag har jag varit på julgransplundring med Isabelle och Amanda.
När Tomten kom med sina godispåsar fick Isabelle jättestora ögon.
Hon vågade inte gå fram själv, så jag följde med.
När vi fått påsen så öppnade hon den och blev överlycklig när hon fick se mandarinen,
Men i påsen fanns åxå ett rör med Smarties, 1 pkt russin och en liten kexchoklad.
Jag öppnade röret med smarties åt henne.
Jag lade 2 st i handen på Isabelle, hon tittade först på dem och sedan på mig och såg ut som ett stort frågetecken.
Jag sa att det är Godis, man ska stoppa dem i munnen.
Hon såg väldigt skeptisk ut men gjorde som jag sagt, jag tog ett foto för att se reaktionen
 
Här har hon precis stoppat dem i munnen
 
 
Här har hon precis börjat smaka på dem, fortfarande lite skeptisk
 
Fick inte med nästa bild där hon sken upp som en sol och Utbrast
-DODIS DOTT (godis är gott)
 
Sen tjatatde hon om mera.
Jag sa att det får du när vi kommer hem
Då gick hon och lekte med Amanda och de andra barnen.
När vi åkte hem fortsatte hon tjata -Dodis ha
Hon fick dem så fort vi kom in.
Hon åt upp alla smarties och ville ha mer, men jag sa att det var slut.
Jag tog fram kexchokladen, tog bort papperet och gav den till henne.
återigen bara tittade hon på den sen på mig så sa hon Öppa (öppna)
Hon visste helt enkelt inte att man skulle äta den utan trodde att man kunde öppna den och där hitta mer Smarties
För övrigt gillade hon inte kexchokladen nåt vidare, russinen hällde hon ut på golvet och låtsades att det var fiskar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0