Älskade ungar

Igår var jag barnvakt till trollungen, för mamma var i skolan
Hon är så busig och rolig den ungen.
Men med den energi hon har så kör hon slut på sin gamla mormor.
Men jag njuter av varje stund med henne.
Vid 13 tiden var hon jättetrött, så jag skalade en mandarin för att hon skulle få isig nåt
innan middagsvilan.
Hon var så trött så mellan varje klyfta blundade hon och höll på att somna.
Det såg så roligt ut för hon kämpade verkligen med att få i sig mandarinen och att inte somna.
Sen sov hon 1½ tim och jag 1 tim.
Sen var vi redo igen för mera bus.
Senare kom min stora trollunge Amanda och Isabelle blev överlycklig.
Hon älskar Amanda och blir helt till sig när hon kommer.
De springer och busar och jagar varandra och de tjuter av skratt.
Ett skratt som smittar av sig på oss andra :))
Igår var det ju alla hjärtans dag och jag har varken kärlek, sambo eller man just nu.
Så jag gav min kropp och själ en present.
Jag började på gym.
Den bästa present man kan ge sig själv är att investera i sin hälsa.
Ja ok jag känner av att jag har muskler idag, men det är en tillfredställande känsla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0