Till mina älskade barnbarn




Amanda

Mitt första barnbarn

Vad skulle jag göra utan dig

Så pigg och glad, vetgirig och smart.

Ditt skratt, din energi, din blick

Du ger mig en ordentlig levnadskick

 

Isabelle

Min lilla hjärtevän

Du var nr  två, den som kom sen

Jag älskar dig bara mer för var minut

Du charmar hela världen när du ler

Då ingen annan än dig jag ser

 

Ni är mina små mirakel, en skänk från ovan

Att få älska er det är den finaste gåvan

Jag vill hålla er nära och smeka ert hår

Göra allt så ni en trygg bandom får

Med kärlek jag ser på er när ni sover sött

Ni vackra barn, som mina döttrar till världen fött

 

Mormor



Kommentarer
turbotanten

men ooooh! mamma :´)

jag gråter ju av lycka så fint det är :´)

2011-12-15 @ 12:47:52
URL: http://turbotanten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0