Jaha, då är man som alla andra då



Ja alla har ju en blogg så jag kan ju inte vara sämre.
Jag började på en hemsida men det var så mycket jobb.
Kanske fortsätter på den sen.

Nu har jag städat hela lägenheten i 3 dgr,
5 dgr om man räknar med röjningen.
Men nu är det rent i alla vrår, jag njuter.
I mitt hem har folk flyttat ut och in i 3 år.
Då orkar man till slut inte bry sig om hur det ser ut.
Men nu är det bara jag och min son kvar.
Nu får både våra prylar och vi plats.
Men nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av solen
innan den försvinner bakom horisonten,


Kommentarer
MiaLisa

Min duktiga mamma! :-)

2009-04-12 @ 21:14:05
Carina

Välkommen i gänget !

2009-04-13 @ 09:38:22
URL: http://carlasvammel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0