Tillägnad mina barn



Satt och lyssnade på den här sången tänkte på er alla fyra.
Ni är vuxna och snart är ni alla utflygna men ni kommer alltid vara mina barn
Jag kommer alltid att finnas där för er.
Min kärlek när det gäller er har inga gränser.
Tänker tillbaka på det första leendet. Den lycka man känner då.
Många har försökt trasa sönder, men den kärlek som finns mellan er kan ingen bryta.
Ni är alla olika men ni kompletterar alla varandra
Ni gjorde mitt liv komplett. Jag tackar Gud för att ni finns

Mamma




Kommentarer
Madeleine

Mamma du får mig att gråta :')

Vet inte vad jag ska säga, låten kunde jag i alla fall inte lyssna igenom, bara någon sekund innan jag var tvungen att trycka paus för jag blir så rörd och känslosam. Jag älskar dig mamma!!!

2009-04-29 @ 17:12:46
URL: http://madeleinebjorklund.blogg.se/
Ulla

Och jag dig min lilla stolthet

2009-04-29 @ 19:53:32
Maria

jag älskar dig också mamma!!!! <3

2009-04-29 @ 21:12:41
URL: http://marianystrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0