En ny tid ett nytt liv



Nu har alla mina barn flugit ut och jag sitter här och undrar vad jag ska göra med resten av mitt liv.
Har varit mamma i 31 år snart 32 år
Nu är man själv och ska tänka på MIG.
Det blir en stor förändring.
Visst jag har drömmar

Det här en av dem en Nissan Micra
Vill inte ha den nya runda modellen, gillar den här


Här är ytterligare en dröm. Att ligga på en soldränkt strand

Men först ska jag försöka skaffa mig en mindre

För nu har jag 3.rok och en hög hyra, vilket inte är en dröm när man lever på sjukpension
Synd att man inte har en rik, barmhärtig släkting.
Ja ja men nu ska jag i alla fall lära mig att leva själv.


Kommentarer
Anonym

Så länge man har sina drömmar kvar så finns det hopp ;)

2009-07-20 @ 22:19:00
Carina

Skrev jag :=)

2009-07-20 @ 22:20:18
URL: http://carlasvammel.blogg.se/
Maria

Fast bland flyger ju barn in i boet igen lika fort. :-)

2009-07-23 @ 08:28:57
Carina

Vi har firat M's födelsedag i Baskeri och sen var vi och hälsade på i Vånafjärden, ja det är så mysigt nu i bagarstugan.

Hur är det med dig då?

2009-07-30 @ 10:23:45
URL: http://carlasvammel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0