Jag blir så ARG



Man är snäll och ställer upp på människor för att de har det svårt.
Man har ju haft problem själv och människor som ställt upp.
Men det skulle aldrig falla mig in att sen blåsa och nonchalera dem.
Lånade ut pengar till en person men sen när hon ska lämna igen dem så ingenting.
Hon svarar inte ens på mina sms.
Jag lever själv på förtidspension, vilket inte är speciellt många kronor
Men det struntar den personen fullständigt i.
Jag hoppas verkligen att hon håller sig borta från mig.
Våra döttrar tar studenten samtidigt men skolgården är stor
jag hoppas hon väljer den andra sidan.



Kommentarer
Malin

men alltså hur är hon funtad? :( shoppar när hon borde betala tillbaks?

2009-05-12 @ 19:20:17
URL: http://hmz.blogg.se/
Maria

Aja, hennes förlust.. :-/

2009-05-14 @ 15:13:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0