Bloggtorka

har jag haft. Men nu är vi i alla fall klar med alla flyttar.
Jag har flyttat på andra sidan stan och Mattias, Madeleine och joakim flyttade 200 m.
Jag har gjort klart ca hälften i min nya lägenhet.
Jag har tapetserat allt utom v-rummet och datarummet.
V-rummet tar jag till jul och datarummet blir i vår någon gång.
Ska lägga in lite före och efterbilder sen.

Skulle köpa mig en tvättmaskin för det är så längt till tvättstugan och med min värk i kroppen
så orkar jag inte bära den dit.
Då säger en vännina till mig att hon hade en jag kunde få låna, hon hade ingen plats för den och de skulle byta stammar i hennes hus till våren då gör de även om badrummet så hon får olats med den.
Jag är så tacksam för mina vänner som alltid ställer upp när jag behöver dem.


Kommentarer
Carina

Smart sätt att göra reklam, nej jag har inte kollat på den.

Du hade tur med tvättmaskin, det hade jag oxå då dom lämnade den i lägenheten men tog med sig diskmaskinen!

Ha ha typiskt ungdomar som inte gillar att diska, om jag måste välja så nog tar jag tvättmaskin!!

2009-11-07 @ 22:04:45
URL: http://carlasvammel.blogg.se/
Maria

Utan vänner är man ingenting. :-)

2009-11-10 @ 16:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0