Nu har FK verkligen fått hjärnblödning



Igår morse ringde en av dem till mig och sa att -Du får dina pengar de kommer in under dagen.
Jag väntade hela dagen men inga pengar kom.
Jag ringde dem igen på eftermiddan och hon som svarade fattade ingenting
-Det är inga pengar utbetalda till dig, men hon som ringt på morgon har antecknat att du får pengarna den 13:e.

Hon skulle be någon ringa
Senare ringde en kvinna och då var jag så förbannad och irriterad så jag frågade -Är ni dyslektiker och idioter hela bunten.
Men hon sa i alla fall att nästa fredag får jag pengarna.
Jag sa att jag ska ha skriftligt på det för får jag inte mina pengar så kommer jag att först JO anmäla er sen går jag till aftonbladet eller expressen eller båda för nu har jag fått nog av er inkompetens.
Jag har verkligen fått nog av alltihop.
Vadå bråka i flera veckor om pengar som de hade kunnat skicka ut för längesen om de läst allt som står i det man skickar till dem.
Inte undra på att andra får vänta så länge på sitt när de tar så länge med ett ärende.
Nej, byt ut personalen till såna som kan sitt jobb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0