Frustration



Just nu känner jag mig förbannad, frustrerad.
Har precis fått reda på att en tjej blir misshandlad av sin sambo.
Önskar att någon kunde polisanmäla den dj....

Skulle min son göra något dyligt så tror jag att jag tog lagen i egna händer.
Om han överlevde skulle jag inte vilja ha med honom att göra förän han sökt hjälp.
Om det nu går att göra något åt såna där.

Men många väljer ju att blunda.
Men får jag se något med egna ögon då åker den personen dit, jag ska i så fall anmäla fanskapet själv.


Kommentarer
Carina

Vilket SVIN!!

Senast i natt har jag drömt om misshandel: 26 år efteråt!!!

Anmäl kräket!

Förmodligen har han redan förstört livet för tjejen!

2009-10-13 @ 10:30:26
URL: http://carlasvammel.blogg.se/
Emmaaaa

Att sånna sjuka saker fortfarande händer. Borde ta stopp någon gång !

2009-10-13 @ 19:57:50
URL: http://emmacb.blogg.se/
Ulla

Ja det borde vara jaktsäsong på dem.

Då skulle jag vara med i det jaktlaget.

2009-10-14 @ 10:36:18
Maria

Om jag var läkare skulle jag smyga dit på natten och när personen vaknar nästa morgon skulle han finna sig kastrerad.

2009-10-15 @ 15:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0