Väntar på besked

Har varit till läkaren i måndags.
Mår som en urvriden disktrasa.
Hon tog 5 rör med blod.
hormonprover och nåt mer var det.
Får väl se vad svaren utvisar.
Blodtrycket var högt 170/90 så nu blir det promenader och ändrad kost.
Hon rekomenderade GI kost, måste ner i vikt nu.
Vill leva flera år till.
Var på promenad både Söndag och Måndag
Måndag blev det 2½ tim, men igår fick fötterna vila, för de gjorde ont.
Man ska nog ta det lugnt från början, men det var så underbart väder.
Idag blir det en ny promenad dock inte 2½ tim.


Kommentarer
L

nää de finns konstiga människor! Men nu tror jag att det är någon som jag känner, för personen hade skrivit så att jag förstod att jag hade sagt någonting i närheten av henne/honom. Så det är någon som jag brukar umgås med, men som sagt, trist för dem att de har så tråkigt liv. :) Tack iaf för att du läser och inte klagar.



Kram//Linnéa

2010-03-25 @ 09:51:24
URL: http://thilini.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0