Kanske måste uppdatera lite

JULAFTON

Var hos Madeleine tillsammans med mina barn och mitt barnbarn.
Vi käkade det obligatoriska julbordet sen var det julklappar.
Hittade ingen tomte så vi sa till Amanda att han varit där med julklapparna när hon låg och sov.
Jag fick en jättefin Kaffeburk av Mattias som matchade min kaffebryggare.



Av Madeleine fick jag 2 pajformar i keramik för jag hade önskat mig såna.
Ska börja göra mina egna Pajer

NYÅRSAFTON

Var hos Agneta och käkade fläskfilé, klyftpotatis, hemlagad svampsås och grönsaker.
Det var väldigt gott
Sen vräkte vi i oss en massa godis.
Vi har bestämt oss för att nu får det vara nog.
Vi måste båda komma i form.
Jag ska börja promenera nu och efter bröllopet ska jag skriva in mig på gym.


Kommentarer
Carina

Det låter som att du har haft det bra under helgerna ☺ Det har jag oxå Jul i Gve sen hem några dagar & tillbaka till Gve under nyår.

2010-01-02 @ 14:44:17
URL: http://carlasvammel.blogg.se/
Carina

Lite dåligt med uppdateringar här, såg att du skrev på FB att en nära vän gått bort.

Hoppas att du trots allt får en bra helg ♥

2010-01-08 @ 16:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0