Frustration

Ibland blir jag bara sååååå trött.
Så fort jag ska göra nåt som normalt tar 30 min så krånglar något till sig så det tar 3 tim.
Spelar ingen roll vad det är.
Jag skulle byta ut badrumsskåpet mot mitt eget.
Det är ju gjort på en kvart tänkte jag, men ack vad jag bedrog mig.
Det är gipsvägg i badrummet så jag köpte specialskruvar men det funkade inte i alla fall.
Så det tog mig 3 dgr att fixa något annat så jag fick upp det.
Det är samma sak vad det än gäller
Köpte en ny symaskin i somras
Imorse hade äntligen kommit mig för med att ta fram kläder som ska fixas.
Plockar fram kläderna som ska lagas och/eller sys om, jag hinner igenom halva högen då lägger maskinen av.
Är det konstigt att man känner att jag skiter i det, när nåt ska göras.
Och människor, man ber om saker, men det händer inget,
Skulle det inte vara viktigt skulle jag inte bry mig.
Kunde jag göra det själv så gjorde jag det.
Just nu skulle jag vilja ha en stuga vid vattnet, lämna telefonen hemma och sen skulle jag sätta mig vid stranden och bara njuta, känna hur allt bara rinner av en.
Om det åtminstone skulle hända nåt roligt ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0